22 Nisan 2013 Pazartesi

ZEYTİN YAĞLI TAZE BAKLA

     Bahar gelince pazarlar cok güzel olur.Her yer yeşillik dolu,taze ot dolu .Bende bu hafta  pazar a uradım taze bakla aldım su gibi hemen geldim ayıkladım pişirdim sizlede paylaşmak istedim .
   

       TAZE BAKLA
      
      MALZEMELER
                                 500 GR taze bakla
                                  3 adet taze soğan
                                  2 kesme şeker
                                  4 yemek kaşığı zeytin yağı
                                   tuz
                                   yarım dereotu

   YAPILIŞI    
                           
                              Baklayı bir güzel yıkayalım,ayıklayalım.Tencereye koyalım üzerine taze soğanı doğrayalım.Üzerine kesme şekerini, yağını  ve suyunu ilave edelim  hiç kaşık deydirmeden bir iki  tencereyi sallayarak baklanın suyunun cıkmasını bekleyelim bir beş dk.Suyunu sıcak olarak üzerine geçmeyecek şekilde koyalım . 20 - 25 dk hazır.Afiyet olsun sağlıkla yiyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder